لزوم توجه مجلس شورای اسلامی به مشکلات صادرات سیب در آذربایجان‌غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید انتظارات رهبر معظم انقلاب را در حوزه های مختلف پیگیری کنند گفت: مجلس شورای اسلامی بایستی مشکل صادرات سیب ارومیه را پیگیری کند.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید انتظارات رهبر معظم انقلاب را در حوزه های مختلف پیگیری کنند اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید مشکل صادرات سیب ارومیه را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه ایجاد امید و تثبیت آن در جامعه بعد از قوه قضائیه وظیفه دیگر قوا از جمله مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: این که رهبر معظم انقلاب این دوره از مجلس را با نام مجلس انقلابی نامیدند یک‌ پشتوانه عظیمی برای نمایندگان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: باید به این مساله توجه شود که کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح و درست وظایف توسط مسوولان به خصوص نمایندگان مجلس است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار داشت: توجه به موضوع فرهنگ، تقویت معیشت و اقتصاد مردم، جهش تولید، ساخت مسکن و توجه به اقتدار ملی با مصوبه اخیر در موضوع اجرای برجام در جهت مقابله با دشمنان از جمله اولویت‌های مجلس در این دوره است.

علی نیکزاد موضوع شفافیت آرا و افزایش جمعیت را از دیگر موضوعات مطرح در مجلس دانست و افزود: همه تلاش مجلس این است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل پوشانده و در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

خاطر نشان می‌شود نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه به ارومیه از آزادراه ارومیه - تبریز بازدید کرد و نخستین منظومه فضایی کشور با عنوان منظومه ‌ماهواره سنجشی حاج قاسم سلیمانی و ماهواره فضایی اروم سَت با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ارومیه رونمایی شد.

انتهای پیام/

232606