دبیر کمیته روحانیون دومین کنگره ملی شهدای استان یزد:

4 هزار طرح منبر صلواتی در یزد اجرایی می شود

حجت الاسلام قره چایی گفت: در راستای این طرح که یکی از طرح های چهل گانه کنگره ملی شهدای استان است ۴۰۰۰ منبر صلواتی به نیت شهدای استان برپا می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام مهدی قره چایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح منبر صلواتی گفت: در راستای این طرح که یکی از طرح های چهل گانه کنگره ملی شهدای استان است ۴۰۰۰ منبر صلواتی به نیت شهدای استان برپا می شود.

دبیر کمیته روحانیون دومین کنگره ملی شهدای استان یزد اظهار کرد: برای برگزاری این منبر ها تصاویر چهار هزار شهید استان چاپ و آماده شده و برای برپایی منبر های صلواتی به شهرستان های استان فرستاده شده است.

مسئول بسیج طلاب سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به طرح «پای درس شهدا» افزود: در این طرح که با همراهی خانواده های شهدا اجرا می شود، ۱۳۱ کرسی شهید با حضور طلبه ها و خانواده شهدا برگزار می شود که در این طرح خانواده ها از سیره شهدای خود به طلبه های نسل امروز می گویند.

رئیس کمیته روحانیون دومین کنگره ملی شهدای استان یزد ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی استان، نصب ۲۵ تابلو شهید طلبه در مدارس حوزه علمیه و ... از دیگر برنامه های کمیته روحانیون در دومین کنگره شهدای استان است.

انتهای پیام/

231231

مطالب مرتبط