بستری 395 بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته 395 نفر از بیماران مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که 332 نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند..

به گزارش سایت خبری پرسون، از آذربایجان‌غربی جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 395 نفر از بیماران مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که 332 نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند.

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان عنوان کرد: تعداد 139 تن از بیماران مبتلا به کرونا بستری شده در بیمارستان‌های استان در بخش "مراقبتهای ویژه" بستری و 26 تن نیز به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با ابراز تاسف خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد یک از نفر از بیماران بد حال بستری شده در بیمارستان شهر خوی بر اثر کرونا جان خود را از دست داد و شمار جان‌باختگان در آذربایجان‌غربی به سه هزار و 538 نفر افزایش یافت.

آقازاده اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در شهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، چایپاره، سلماس، ماکو، میاندوآب و نقده به رنگِ زرد هست و هشت شهرستان نیز کماکان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی با اشاره به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان تاکید کرد: با این روند افزایشی کنونی، وقوع پیک چهارم شیوع کرونا دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

231815