مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان خبر داد:

صدور نخستین سند تک برگی بستر رودخانه

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از صدور نخستین سند تک برگی بستر رودخانه باروداب نهاوند خبر داد.
تصویر صدور نخستین سند تک برگی بستر رودخانه

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، منصور ستوده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با تاکید بر اجرای فرآیندهای قانونی صدور مالکیت تک برگی بستر رودخانه اظهار کرد: با همت همکاران ما در مجموعه آب منطقه‌ای اولین سند تک برگی مالکیت یکی از رودخانه های استان به عنوان یک اقدام قانونی صادر شد.
وی با اشاره به اینکه رودخانه ها نقش بسیار مهمی در مدیریت منابع آب و به ویژه در کنترل سیلاب ها دارند، افزود: پیش از آغاز ثبت سند مطالعات لازم در خصوص رودخانه مربوطه انجام می‌شود و پس از آن، اقدام به ثبت سند به اطلاع عموم خواهد رسید. درصورتی که اعتراضی وجود نداشته باشد صدور سند انجام خواهد شد.
ستوده با بیان اینکه اولین سند مالکیت تک برگی جهت رودخانه باروداب نهاوند صادر شده است، اظهار کرد: طبق این سند مالکیت تک برگی، 4.6 هکتار از بستر رودخانه باروداب به مالکیت دولت درآمد. همچنین 400 کیلومتر دیگر نیز جهت ثبت و صدور سند در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در پایان گفت: زحمات مجموعه ثبت اسناد و املاک در این مورد بسیار مشهود و قابل تقدیر بود و از همکاری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و همکارانشان در اداره ثبت نهاوند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

234444