رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در گفتگو با پرسون؛

دستگیری ۹۰ سارق در حاشیه اجرای طرح رعد

سرهنگ علی اصغر لک از دستگیری ۹۰ سارق در حاشیه اجرای طرح رعد خبرداد.

سرهنگ علی اصغر لک" رئیس کلانتری۲۱۱ قلعه نو" در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون در تشریح اقدامات و عملیات های صورت گرفته در اجرای طرح رعد توسط کلانتری قلعه نو، اظهار کرد: در این مرحله از طرح ۹۰ نفر سارق اعم از سارق منزل، کارگاه، لوازم خودرو دستگیر شدند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: این متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی، توضیح داد: ماموران کلانتری طی تحقیقات پلیسی، با کارگاهی مواجه شدند که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی می کرد. با هماهنگی های قضایی و پیگیری های تیم عملیاتی کلانتری قلعه نو، مشروبات الکلی کشف و ضبط و متهمان دستگیر شدند.

رئیس کلانتری محله قلعه نو در رابطه با گروه های سنی سرقت های مختلف، افزود: میانگین سنی سارقان کیف قاپ ۱۶ الی ۲۵ سال و سارقان منزل ۲۵ الی ۴۵ سال می باشد.

سرهنگ لک در تشریح اینکه سرقت های مختلف در چه بازه زمانی انجام می پذیرد، اشاره کرد: سرقت لوازم خودرو ساعت ۱۶ الی ۶ صبح، سرقت منزل ۱۶ الی ۲۱ و سرقت اماکن ۱۹ الی ۲ بامداد اتفاق می افتد.

این مقام انتظامی، گفت: متهمان سابقه دار بوده اعتیاد به مواد مخدر دارند و برای تامین هزینه موادمخدر و مخارج زندگی خود، اقدام به سرقت می کنند.

وی ، تاکیدکرد: اکثر متهمان از خانواده طلاق هستند و شغل مناسبی ندارند.

رئیس کلانتری محله قلعه نو توصیه ای به شهروندان کردوگفت: از سیستم های آلارم خودرو و دوربین های مداربسته در منازل خود استفاده و نیز به افراد غریبه اعتماد نکنند.

گفتگو از ساراپیرانه

231647

مطالب مرتبط