سرهنگ حمیدوند در گفتگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری سارقان طلا توسط تیم عملیاتی کلانتری پاسداران

سرهنگ حمیدوند از دستگیری ۲ نفر سارق طلا توسط تیم عملیاتی کلانتری ۱۰۲ پاسداران خبرداد.

سرهنگ منصور حمیدوند" سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت" در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو از خودروهای پارک شده از محدوده سرکلانتری چهارم، ماموران کلانتری دایره مبارزه با وسایل نقلیه سرکلانتر ی چهارم مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی اشاره کرد: در تحقیقات میدانی، مشخص شد که سارقان ۳ مرد هستند که با همکاری یکدیگر سرقت را انجام می دهند. ۲ نفر از متهمان دستگیر شدند. شناسایی و دستگیری نفر سوم سارقان، در دستور کار ماموران کلانتری محدوده سرکلانتری چهارم قرار دارد. ۲ نفر سارق دستگیرشده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص گردید که متهمان سابقه دار و اعتیاد به مواد مخدر دارند. در همان بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ حمیدوند بیان کرد: ۲ نفر سارق طلا توسط تیم عملیاتی کلانتری ۱۰۲ پاسداران، دستگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ابراز کرد: طی رصدهای اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه، موفق به کشف و ضبط مشروبات الکلی در کارگاهی شدند.

این مقام انتظامی توصیه هایی به شهروندان کرد و گفت: شهروندان هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و رعایت کنند. برای افزایش ضریب ایمنی خودروهای خود از قفل پدال و فرمان، استفاده نمایند.

گفتگو از ساراپیرانه

231996

مطالب مرتبط