بهره‌مندی 2366 خانه روستایی از گاز طبیعی در جنوب آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی از گازرسانی به ۲هزار و ۳۶۶ خانوار روستای جنوب استان با ۲۱۸ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: روند پیشرفت گازرسانی در استان در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار خوب است و طرح‌های بزرگی هم در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح ها وضعیت گازرسانی آذربایجان‌غربی بهتر از میانگین کشوری خواهد بود.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهدی شهریای در آیین بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی جنوب استان از گازرسانی به ۲هزار و ۳۶۶ خانوار روستای جنوب استان با ۲۱۸ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و اظهار داشت: روند پیشرفت گازرسانی در استان در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار خوباست و طرح‌های بزرگی هم در دست اجراست که با بهره‌برداری از این طرح‌ها وضعیت گازرسانی آذربایجان‌غربی بهتر از میانگین کشوری خواهد بود.

عیسی زاده نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در این آیین بیان کرد: حقیقتا تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه گازرسانی نه تنها به روستاها و شهر میاندوآب بلکه در کل استان انجام شده که نشان دهنده تعهد خدمات نظام به مردم شایسته ایران است.

مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در خصوص پروژه های افتتاح شده در این مراسم اعلام کرد: امروز ۱۶ روستای شهرستان‌های میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب به شبکه گاز کشور متصل شدند.

علیرضا شیخی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها ۱۵۲هزار و ۳۹ متر عملیات لوله گذاری انجام و و یک ایستگاه TBS نیز نصب شده است.

وی ادامه داد: برای پروژه‌های روستایی شهرستان‌های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب که به نمایندگی امروز در میاندوآب افتتاح شدند اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

شیخی در خصوص وضعیت بهره مندی شهرستان میاندوآب از نعمت گاز نیز تصریح کرد: به دلیل غیر کوهستانی بودن این شهرستان پروژه‌ها از سرعت خوبی برخوردار بود که این امر باعث شده تا میزان خانوار شهری بهره مند به ۱۰۰ درصد و برخورداری خانوار روستایی به ۹۶ درصد برسد.

وی یادآور شد: برای ارائه خدمات به مناطق عقب مانده استان نیز تلاش مضاعفی شروع کرده‌ایم و در حال حاضربرای جبران کاستی‌ها بیشترین طرح ها در مهاباد و شاهین دژ در حال اجراست.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در آیین بهره برداری از طرح‌های گازرسانی جنوب استان آذربایجان غربی که به طور تجمیعی در شهرستان میاندوآب برگزار شد ۲هزار و ۳۶۶ خانوار روستایی شهرستان‌های میاندوآب، شاهین دژ و تکاب به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

انتهای پیام/

231393