رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تشریح کرد؛

ایجاد مسیرهای فرعی برای تخلیه ترافیک در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار حمیدی، بیان کرد: مسیرهای فرعی برای تخلیه ترافیک دیده شده است؛ از میدان انقلاب تا آزادی ایستگاه مترو عملیاتی نخواهند بود.

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمدحسین حمیدی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت" در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز (دوشنبه) در راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره راهپیمایی به ۲۲ بهمن اظهار داشت: مسیرها همچون مسیرهای سال گذشته است و فراخوانی برای پیاده روی داده نشده است.

این مقام انتطامی، ادامه داد: شش مسیر برای موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است و مسیر خودرویی جداگانه است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: حدفاصل میدان اماحسین تا میدان آزادی برای موتورسیکت در نظر گرفته شده است و تمام مسیرهای منتهی به آزادی اعمال محدودیت خواهد شد؛ برای خودرو از محدوده میدان صادقیه به سمت آزادی و جنوب به شمال میدان فتح بزرگراه سعیدی به میدان آزادی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: فضایی برای عبور معابر در نظر گرفته نشده است؛ توقف و پارک از ساعت دوازده شب در مسیرهای اعلام شده ممنوع است.
سردار حمیدی، بیان کرد: از ابتدای صبح راهپیمایی، طبق مقررات فعالیت پایانه غرب ممنوع است. ممنوعیت تردد از هفت صبح ۲۲ بهمن آغاز و تا پایان این ممنوعیت تا پایان مراسم خواهد بود.

سردار حمیدی گفت: مسیرهای فرعی برای تخلیه ترافیک دیده شده است؛ از میدان انقلاب تا آزادی ایستگاه مترو عملیاتی نخواهند بود.

وی گفت: کسانی که خودرو خود را در مناطق اعمال محدودیت‌ پارک کنند؛ در صورت انتقال خودرو آن‌ها به پارکینگ با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی در پایان توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: به توصیه های همکاران توجه، و در مسیرهای تعیین شده تردد کنند.

گزارش از ساراپیرانه

231856

مطالب مرتبط