به مناسبت دهه فجر؛

زنگ «انقلاب» در مدارس کردستان نواخته شد

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن، زنگ «انقلاب» در مدارس استان کردستان به صدا درآمد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن، زنگ «انقلاب» صبح امروز در مدارس استان کردستان به صدا درآمد.

رشید قربانی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلابهای جهان دارای ویژگی های خاصی همانند استقلال، عدالت، پیشرفت معنویت، آزادی و... می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تاکید کرد: این انقلاب با دو قدرت به پیروزی رسید، یکی قدرت معنوی و دینی امام راحل بود و دیگری قدرت آحاد ملت ایران که این دو قدرت توانست نظام ستم شاهی را سرنگون کند.

قربانی تاکید کرد: امروز جوانان باید برای تحقق اهداف این انقلاب و نیز عملی کردن بیانه گام دوم انقلاب تلاش شان را دوچندان کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برای گرامیداشت این ایام و برگزاری ویژه برنامه های فجر انقلاب کمیته فرهنگیان و دانش آموزی را در کل استان تشکیل داده است.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: همچنین همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، با همکاری بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، راهیان نور مجازی کردستان به صورت رسمی آغاز به‌کار می کند، البته این کار به صورت مجازی در شبکه شاد انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه سخنان با اشاره به شعار امسال دهه فجر یعنی «انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی»، تاکید کرد: آموزش و پرورش برای این دهه مبارک برنامه های بسیاری در بحث فرهنگی، دینی، ورزشی و... در دست انجام دارد البته به علت شرایط کرونایی این برنامه ها در فضای مجازی یا همان برنامه شاد برگزار می گردد.

230627

مطالب مرتبط