نماینده ولی فقیه در کردستان:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مشکلات شهرک «نایسر» ورود پیدا کند

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی از محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درخواست کرد که این ستاد به مشکلات شهرک حاشیه « نایسر» سنندج ورود پیدا کند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: مردم کردستان، نحیب، ولایتمدار و شهیدپرور هستند از این رو باید هرچه توان داریم در راه خدمت این عزیزان هزینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مشکلاتی در کشور و استان کردستان وجود دارد که بی شک رفع این مشکلات با کار و تلاش جهادی قابل حل شدن هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کارنامه بسیار خوبی در بحث عمرانی و عملی دارد و حمایت های این ستاد از محرومان کشور به ویژه استان کردستان قابل ستایش است.

این استاد حوزوی بیان کرد: از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درخواست داریم که به مشکلات شهرک منفصل «نایسر» سنندج ورود پیدا کند زیرا مردم این مکان دارای مشکلات بیشماری هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود گفت: بی گمان با ورود ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به این طرح، شاهد شکوفایی و اصلاح بسیاری از ناهنجاری ها در شهرک نایسر سنندج خواهیم بود.

عباسعلی ـ استان کردستان

230068