استاندار یزد:

مردم باید طعم فعالیت های ستاد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را بچشند

استاندار یزد در جلسه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نباید فراموش کرد که تمام فعالیت ها و اهداف نظام برای ارائه خدمت به مردم بوده و اقشار مختلف باید طعم فعالیت ها را که به نام و برای آنان  انجام می شود بچشند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدعلی طالبی ساعتی قبل در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد بزرگترین عنصر در پیروزی انقلاب و تداوم آن را مشارکت مردم دانست و ابراز داشت: رمز تداوم انقلاب فراهم کردن مشارکت مردم در همه عرصه هاست و خوشبختانه امروز فضای حضور مردم در مناسبت های مختلف و زمینه مشارکت آنان در ابعاد مختلف سیاسی،اجتماعی و اقتصادی فراهم است.

استاندار یزد ابراز داشت: بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضورمردم و همکاری آنان صورت می گیرد و نباید فراموش کرد که تمام فعالیت ها و اهداف نظام برای ارائه خدمت به مردم بوده و اقشار مختلف باید طعم فعالیت ها را که به نام و برای آنان انجام می شود بچشند.

وی با اشاره برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان تصریح کرد: تجربه خوبی که در برگزاری این کنگره رقم خورد این بود که با عطر و بوی خدمت رسانی به مردم آغاز به کار کرد وتوانسته فعالیت های خوبی را در جهت خدمت به مردم ارائه دهد و از کمک های معیشتی تا فعالیت های عمرانی و فرهنگی همگی به یاد و نام شهدا انجام شده است.

طالبی تاکید کرد: بنابراین بحث رویکرد خدمت‌رسانی با استفاده از ظرفیت مردمی باید به عنوان الگویی موفق در اولویت اجرایی اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد قرار گیرد.

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به شرایط کرونایی استان اظهار داشت: باید در نحوه برگزاری بزرگداشت انقلاب تصمیماتی در ستاد استانی کرونا اتخاذ کنیم که مغایر با تصمیمات ستاد ملی نباشد و توجه به دستور العمل‌های بهداشتی برای تدوین ویژه برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب در استان یزد در دستور کار قرار داشته باشد چرا که حفظ سلامت مردم در اولویت برنامه های این ستاد قرار دارد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

230545

مطالب مرتبط