استاندار یزد عنوان کرد:

تامین آب خضرآباد از مهمترین دغدغه‌های مردم

استاندار یزد با اشاره به اینکه تامین آب یکی از مهمترین خواسته‌های مردم خضرآباد است گفت: توسعه زیرساخت‌های خضرآباد نقش مهمی در بازگشت جمعیت شهری یزد به روستاها دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدعلی طالبی در آیین کلنگ زنی فاز دو مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) بخش خضرآباد با اشاره به اینکه جدیت بسیار خوبی در ارتباط با اجرای پروژه‌های اولویت دار استان یزد در حوزه آب وجود دارد اظهار داشت: به حمدالله شرکت آب و فاضلاب استان یزد در طول چند ماه گذشته توانسته تعامل و همراهی بسیار خوبی در بنی عناصر تاثیرگذار استان در حوزه آب ایجاد کند.

وی با تقدیر از کمک‌های نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات اجرایی در حوزه‌های مختلف از جمله آب استان یزد تصریح کرد: این که پس از گذشت دو سال از فاز نخست این خط، امروز شاهد عملیات کلنگ‌زنی فاز دوم آن هستیم.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه تامین آب برای روستاهای بخش خضرآباد از مهمترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم و مسئولان این منطقه بوده است گفت: شرایط کشور و مالی دولت و پیچیدگی‌ها و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را همه می‌بینند ولی خدماتی که در حوزه مناطق روستایی به ویژه در حوزه‌های زیربنایی انجام می‌شود هیچ زمانی متوقف نشده و هر روز شاهد انجام پروژه‌های مختلفی هستیم.

طالبی بیان کرد: ایجاد پروژه‌های زیرساختی در نقاط روستایی به ویژه در بخش خضرآباد به دلیل نزدیکی به مرکز استان یزد، می‌تواند به رفع مشکلات یزد کمک شایانی داشته باشد.

وی نقش خضرآباد در بازگشت جمعیت به روستاها از مرکز استان را بسیار مهم دانست و گفت: خضرآباد می‌تواند منطقه بسیار خوبی باشد تا مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

جبلی_ استان یزد

230100