استقلال صدر را به رقبا تعارف کرد؛

تساوی نا امیدکننده استقلال تهران مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال استقلال تهران با ارائه دیداری ضعیف و غیرقابل قبول به تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان رضایت داد.

به گزارش پرسون، عصر امروز (جمعه) در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید «بهنام محمدی» پذیرای تیم صدرنشین استقلال بود که این دیدار تماشایی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

قضاوت بازی را «پیام حیدری» با کمک‌های «علیرضا ایلدرم» و «هیوا بهمنی» برعهده داشت. استقلال در این دیدار «شیخ دیاباته» و «محمدحسین مرادمند» را در اختیار نداشت. همچنین «سیدحسین حسینی» که پس از هفته دوم نیمکت‌نشین شده بود در این دیدار درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت اما گل بسیار بدی دریافت کرد.

استقلال که در دیدار قبلی خود مقابل سایپا شکست خورده بود برای حفظ صدر جدول نیاز به برتری داشت و بازی را تهاجمی آغاز کرد. تیم میزبان نیز که در بازی‌های خانگی به‌راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد با دوندگی بالا سعی در تخریب بازی استقلال در میانه میدان داشت تا در ضد حملات به خواسته‌اش برسد.

در دقیقه ۱۸ «مهدی قایدی» موفق به گلزنی شد که کمک داور پرچم خود را به نشان آفساید بالا برد تا گل مردود شود. در دقیقه ۲۵ «فرهاد مجد» دروازه‌بان میزبان با واکنشی تماشایی شوت سنگین «آرش رضاوند» را دفع کرد.

در دقیقه ۳۲ کرنر ارسالی «نیما انتظاری» با اشتباه عجیب سیدحسین حسینی همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت تا نفت به گل نخست بازی برسد. چهار دقیقه پس از آن ضربه «مهدی قایدی» به تیرک دروازه نفت برخورد کرد تا بدشانسی مانع رسیدن استقلال به گل شود.

استقلال نیمه دوم را برای رهایی از شکست تهاجمی آغاز کرد اما نفت هم عملکرد خوبی داشت. در دقیقه ۵۲ حرکت عالی و ضربه «محمدمهدی محبی» پس از واکنش حسینی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

در دقیقه ۶۶ ضربه سر «ارسلان مطهری» با اختلاف اندکی از روی دروازه نفت به بیرون رفت. در دقیقه ۷۰ ارسال عالی«‌بابک مرادی» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می‌گذشت با ضربه سر «وریا غفوری» همراه شد تا گل تساوی ثبت شود.

در دقیقه ۷۴ حرکت خوب قایدی و ارسال او با ضربه سر «فرشید اسماعیلی» همراه شد اما توپ به تیرک افقی دروازه خورد و به بیرون رفت. در دقیقه ۸۰ ضربه «بابک مرادی» پس از تاثیر مدافع حریف به تیرک دروازه نفت خورد تا برای سومین بار، تیرک مانع از گلزنی آبی‌ها شود.

با این نتیجه استقلال ۲۳ امتیازی شد و همچنان صدرنشین است اما سپاهان و صنعت نفت می‌توانند با برتری در دیدارهای هفته جاری خود به یکه‌تازی استقلال پایان دهند. نفت هم ۱۷ امتیازی شد و همچنانبه عملکرد خوبش در فصل جاری ادامه داد.

ترکیب استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، محمد نادری(مهدی مهدی‌پور)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، داریوش شجاعیان(بابک مرادی)، وریا غفوری، محمد دانشگر، ارسلان مطهری(محمدحسین فلاح) و آرش رضاوند

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

فرهاد مجد، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی(مهران امیری)، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی(عباس بوعذار)، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی

منبع: ایرنا

230425

مطالب مرتبط