محمد دانشگر در ترکیب استقلال قرار گرفت

تیم فوتبال استقلال در حالی امشب به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که فرهاد مجیدی امکان استفاده از دو بازیکن خود را ندارد.
تصویر محمد دانشگر در ترکیب استقلال قرار گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امشب تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است. فرهاد مجیدی در حالی تیمش را آماده حضور در این مسابقه می‌کند که عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در دربی از دست داد و میلیچ هم قبلاً از جمع آنها جدا شده بود؛ ضمن اینکه هنوز مشخص نیست محمدحسین مرادمند امشب برای آبی پوشان بازی می‌کند یا خیر.

محمد دانشگر مدافع میانی آبی پوشان در این فصل نسبت به فصل‌های گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده بود، یک بار دیگر به عنوان یکی از ۱۱ بازیکنی که قرار است بازی را آغاز کنند وارد میدان خواهد شد تا در کنار سیاوش یزدانی یکی از مدافعان تیمش باشد.

دانشگر آخرین بار در هفته بیست و پنجم و دیدار مقابل آلومینیوم در ترکیب ثابت آبی پوشان حضور پیدا کرد که در ابتدای نیمه دوم جای خود را به سیداحمد موسوی داد.

دانشگر در این فصل در ۲۱ بازی از ۲۷ بازی گذشته آبی پوشان در لیگ برتر به میدان رفته که ۱۳ بار آن در ترکیب ثابت حضور داشته است. وی تنها در یکی از دیدارهایی که در ترکیب ثابت بوده تعویض شده و در سایر مواردی که در ترکیب ثابت به میدان رفته تا پایان بازی در زمین بوده است. دانشگر در این فصل یک بار نیز موفق به گلزنی شده و ۲ پاس گل داده است.

325520