ارائه گواهی عدم سوء پیشینه مدرک ضروری ثبت نام در انتخابات شورا‌ها است

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ضروری و لازم است.

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری تهران، ایمان قربانی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا اظهارداشت: پیرو تاکیدات وزیر کشور و فرماندار تهران ارائه برگه عدم سوء پیشینه به‌عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ضروری ولازم است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تهران افزود: باتوجه به اینکه تا زمان ثبت نام انتخابات شورا‌های اسلامی حدود ۴۵روز دیگر زمان باقی است، متقاضیان و واجدین شرایط می‌بایست برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا حتما نسبت به اخذ برگ سوپیشینه اقدام وبه منظور ثبت نام آن را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۰اسفندماه ۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه تاریخ ۲۶سفندماه (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه دارد. بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

229755