شهادت ۹ نفر از سبز پوشان ناجا در راه ایجاد امنیت

هشت نفر از نیروهای کادر پلیس به همراه یک سرباز در راه ایجاد امنیت و دفاع از آسایش و آرامش مردم در ماه گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون، دفاع از سرحدات مرزی، مقابله با قاچاق سلاح،کالا،ارز،موادمخدر، سوخت و احشام و برخورد با اشرار، اراذل، سوداگران مرگ و هنجارشکنان از جمله مهمترین وظایف پلیس در راستای ایجاد امنیت و برقراری آرامش و آسایش مردم است.

حضور ماموران نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور و تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت و دفاع از جان و مال و ناموس مردم بر هیچکس پوشیده نیست تا آنجا که در این راه از جان و هستی خود هم مایه می گذارند.

شهادت مأموران پلیس در مأموریت‌ها و عملیات‌های مختلف مؤید این مطلب است تا آنجا که در ماه گذشته_ دی‌ماه _ ۹ نفر از مردان سبزپوش ناجا این مجاهدان فی سبیل‌الله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«حمید عارفی» چهارم دی ماه،زاهدان؛ «نبی الله خطیری» چهارم دی ماه،گلستان؛«مصطفی دلاور» یازدهم دی ماه،سراوان؛«سعید بنی اسدی» پانزدهم دی ماه خراسان جنوبی، «علی معاوی» پانزدهم دی ماه در دشت آزادگان، «سید سجاد مصطفوی» پانزدهم دی ماه در کردستان،« رضا اسداللهی» بیستم دی ماه در زابل و «عباس حیدری» بیست و دوم دی ماه در شیراز از جمله ۸ نفر از ماموران جان‌برکف ناجا بودند که در عملیات های مختلف و درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.

گفتنی است سرباز شهید«امین خالدی» نیز در درگیری با اشرار در بیست و دوم دی ماه در شیراز به درجه رفیع شهادت نائل شد و عنوان تنها «سرباز» شهید ناجا در دی ماه را به خود اختصاص داد.

منبع: فارس

229782

مطالب مرتبط