تحلیلگر مسائل بین الملل در گفتگو با پرسون:

نا امیدی مردم آمریکا نسبت به آینده کشورشان/ ایالات متحده در آستانه فروپاشی

براساس نظرسنجی نشریه هیل از هر پنج آمریکایی، 4 نفر معتقدند که کشورشان در آستانه فروپاشی است. مسائلی نظیر نیازمندی انتقال قدرت به استقرار هزاران نیروی امنیتی و نگرانی در خصوص شکل‌گیری جنگ داخلی، اقتدار بایدن رئیس جمهور آمریکا را تحت شعاع قرار می‌دهد و همین امر سبب شده است که داوری‌ها درباره آینده آمریکا نیز تغییر کند.

امیررضا گواهی تحلیلگر مسائل بین الملل در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص تحلیف ریاست جمهوری آمریکا عنوان کرد: براساس نظرسنجی نشریه هیل از هر پنج آمریکایی، 4 نفر معتقدند که کشورشان در آستانه فروپاشی است. این مسئله نشان‌دهنده احساس ناامنی است که در ماه‌های اخیر در آمریکا رشد پیدا کرده است و آغاز آن به این انتخابات و وقایع انتخابات برنمی‎گردد بلکه این اتفاق ریشه عمیق‌تر و طولانی‌تری دارد که می‌توان بروز و ظهور آن را در تظاهرات چند ماهه و طولانی ضد نژادپرستی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: حمله به کنگره آمریکا، پادگانی شدن آمریکا به ویژه واشنگتن و استقرار هزاران نیروی امنیتی و پلیس در خیابان‌ها سبب شده است که نگرانی‌های مردم و سیاست‌مداران آمریکایی وضعیت رادیکال و افراطی پیدا کند.

این تحلیلگر مسائل بین الملل عنوان کرد: مسائلی نظیر نیازمندی انتقال قدرت به استقرار هزاران نیروی امنیتی و نگرانی در خصوص شکل‌گیری جنگ داخلی، اقتدار بایدن رئیس جمهور آمریکا را تحت شعاع قرار می‌دهد و همین امر سبب شده است که داوری‌ها درباره آینده آمریکا نیز تغییر کند.

229517