عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

شیوه مدیریتی اختاپوس در ایالات متحده/ افول امریکا

رحمت الله فیروزی پوربادی، گفت: آشوب های کنگره امریکا، نشان دهنده افول و نزول این کشور بوده و ابهت و اقتدار ظاهری را که به خود گرفته بودند، شکسته شد.

رحمت الله فیروزی پور بادی " نماینده مردم نطنز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی" در گفتگو با خبرنگار سیاسی پرسون در تبیین اتفاقات کنگره امریکا، اظهارکرد: از پیش بینی هایی که مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) نیز که در اوایل انقلاب پیش بینی فروپاشی شرق را داشتند، چنین بر می آید که این اتفاقات، مقدمات فروپاشی آمریکا را در بر خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: آشوب های اخیر کنگره، نشان از عدم اجرای قانون در دولت امریکا دارد؛ و تفکری که ادعای حاکمیت و اربابیت در دنیا داشت به جایگاهی دست یافته که خود نیز، قادر به تمکین قانون نیستند.


بیشتر بخوانید؛

بی اعتمادی مردم ایالات متحده به رسانه های امریکایی/ آسیب جدی به قدرت نرم این کشور


این نماینده مجلس، افزود: امیدواریم که از نتایج این آشوب ها، مردم امریکا بفهمند که این شیوه مدیریتی اختاپوس در دنیا قابل پذیرش نیست و بایستی، رویه خود را تغییر داده و در چهارچوب نوع دوستی و رعایت احترام به ملت ها زندگی کنند.

وی در رابطه با اینکه اتفاقات امریکا ریشه در زورگویی آن ها دارد و پاسخ آن اقداماتی است که مدت ها به ملل مظلوم دنیا وارد کردند، تاکیدکرد: امروز این وقایع سبب آبروریزی امریکا شده است.

فیروزی پور، بیان کرد: این آشوب ها، نشان دهنده افول و نزول امریکابوده و اقتدار ظاهری که به خود گرفته بودند، شکسته شد. سخنم به مردم امریکا این است که از ملل آزاده دنیا درس بگیرند و به حاکمان این درس را بدهند که دست از حقوق مردم و تجاوز و زورگویی بردارند.

گفتگو از ساراپیرانه

228873