رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

ضرورت همکاری صنایع و معادن بزرگ استان در توسعه اکوسیستم نوآوری یزد

جوکار گفت: اکوسیستم استارتاپی و دانش بنیان، علم را در عرصه عمل وارد کرده و می‌تواند مسیر توسعه را هموار کند بنابراین لازم است مسئولان از فعالان  اکوسیستم حمایت لازم را به عمل آورند.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد صالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در آئین اختتامیه رویداد سکوی پرتاب یزد گفت: استان یزد سرزمینی است که محدودیت ها را با نوآوری به نفع خودش تغییر داده و صحنه را خالی نکرده که ساخت بادگیرها و قنات ها از این دست نوآوری ها هستند..

وی با بیان اینکه سیاست های بالا دستی نظام حمایت از جوانان است، افزود: تاکنون با فکر جوانان پیشرفت های زیادی در کشور داشتیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به نوآوری جوانان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عملیات بدر، عبور از الوند و ایجاد پل های خیبری حرکت های خلاقانه دوران دفاع مقدس بود حتی سامانه های موشکی از دوران دفاع مقدس پایه ریزی شد.

جوکار تصریح کرد: اکوسیستم استارتاپی و دانش بنیان، علم را در عرصه عمل وارد کرده و می‌تواند مسیر توسعه را هموار کند بنابراین لازم است مسئولان از فعالان اکوسیستم حمایت لازم را به عمل آورند

حیران_استان یزد

229394

مطالب مرتبط