معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

۷۲۱ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی از چرخه حمایت خارج شدند

معاون اشتغال و خودکفای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۷۲۱ مددجوی این نهاد حمایتی با ایجاد اشتغال پایدار در سال جاری از چرخه حمایت خارج شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون ، مجید مشهدی گفت: از این تعداد ۵۵۹ نفر سرپرست مرد و ۱۶۲ نفر سرپرست زن بودند که با ایجاد اشتغال به خودکفایی و توانمندی رسیدند.
وی اظهار داشت: سال گذشته تعداد ۳۲ مددجوی زن و مرد با رسیدن به توانمندی از چرخه حمایتی امداد خارج شدند که این میزان در سال جاری به نسبت مشابه سال قبل رشد مناسبی داشته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۶۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه امسال برای یک هزار و ۴۳۷ طرح اشتغال توسط کمیته امداد این استان پرداخت شد.
مشهدی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افزود: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد برای ایجاد کسب ‌وکار مناسب و دستیابی به استقلال مالی استفاده کنند.
وی اظهارداشت: استعداد سنجی مددجویان، اعطای تسهیلات بانکی، ارائه آموزش‌های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی از جمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به خدمات صندوق نوید از طرح‌های نوآورانه مددجویان تحت حمایت بیان کرد: این صندوق با همکاری کمیته امداد و بنیاد برکت به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در مناطق محروم و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای افراد مستعد تشکیل شده است.
مشهدی افزود: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت طرح‌ خود به آدرس navidfund.com مراجعه و با ثبت درخواست خود از تسهیلات قرض الحسنه و یا بلاعوض بهره‌مند شوند.
۸۸ هزار و ۷۷۶ نفر در قالب ۵۰ هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند

228921

مطالب مرتبط