در استان مرکزی رقم خورد؛

۴۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۴۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۱۰ سوئیچر ( تنظیم‌کننده نحوه پخش تصاویر دوربین مدار بسته ) و یک ژنراتور برق از یک شرکت صنعتی در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از وجود تعدادی از این دستگاه‌ها در یک شرکت صنعتی در این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: در مراحل تحقیقات پلیس،‌ دستگاه های استخراج ارز دیجیتال شناسایی شد و شرکت با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.
سردار مفخمی شهرستانی بیان کرد: در این راستا یک نفردستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
شانزدهمین طرح ظفر در اراک اجرا شد
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: شانزدهمین مرحله طرح ظفر در ۳۳ منطقه شهرستان اراک اجرا شد و در این راستا ۲۲۰ نفر به دلیل جرایم مختلف مانند سرقت، ‌خرید و فروش مواد مخدر، اوباشگری و سایر موارد دستگیر و به مقام‌های قضایی معرفی شدند.
سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: در اجرای این طرح، ۵۵ سارق دستگیر و ۶۲ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.
وی بیان کرد: ۱۴۱ نفر نیز در راستای اجرای این طرح در خصوص جرایم مرتبط با اعتیاد و ثاچاق، دستگیر و از آنان در حدود هشت کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.


بیشتر بخوانید :

سرخط خبرهای ارز دیجیتال

ارز دیجیتال کاهش یافت


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ۲۴ حکم جلب افراد نیز با اجرای این طرح انجام و ۴۷ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل ارتکاب تخلف توقیف و تعداد ۵۷۵ وسیله نقلیه نیز اعمال قانون شدند.
سرهنگ سپهوند عنوان کرد: با خروجی‌های بسیار مطلوب پلیس از رضایت مندی مردمی از اجرای طرح های ظفر در سطح استان، تداوم این طرح عملیاتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.
دستگیری سارق ادوات ریلی راه آهن در اراک
رئیس پلیس راه آهن اراک هم گفت: سارق حرفه ای ادوات ریلی راه آهن اراک دستگیر و از متهم ۳۱ کیلو کمک فنرهای واگن قطار کشف شد.
سرهنگ « امید منتظر» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اموال و تجهیزات ایستگاه‌های راه آهن اراک، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: با همکاری انجام شده با فرماندهی انتظامی شهرستان اراک، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ پلیس شهرستان اراک در یکی از شهرک‌های مسکونی سارق را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.
رئیس پلیس راه آهن اراک ادامه داد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

228857