جزئیات جدید از پرونده Tether/ درخواست مهلت سی روزه توسط iFinex برای تهیه اسناد دادرسی

شرکت iFinex، کمپانی مادر صرافی رمزارزی Bitfinex و صادرکننده استیبل‌کوین تتر (USDT)، با ارسال نامه‌ای به دادگاه عالی نیویورک، درخواست کرده تا تاریخ دادرسی به 30 روز بعد از موعد مقرر موکول شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، براساس نامه ارسال شده به دادگاه عالی نیویورک در تاریخ 19 ژانویه، مشاور حقوقی iFinex، برای تهیه اسناد مورد تقاضای دفتر دادستان کل، 30 روز زمان بیشتر درخواست کرده ‌است.

فرایند تهیه مدارک قرار بود تا تاریخ 15 ژانویه به اتمام برسد (تاریخی که خود در 16 دسامبر تمدید شده بود). مشاور حقوقی متهم، چارلز مایکل (Charles Michael)، در دادگاه روز سه‌شنبه گفت که مدارکی زیادی قبلا به دادگاه تحویل داده ‌شده‌ بود، اما موارد توافق شده اضافی هنوز باقی‌ مانده‌اند و زمان بیشتری برای تهیه آن‌ها لازم است.

در این پرونده اشاره شده علاوه بر زمانی که برای تهیه اسناد موردنظر لازم است، دادگاه همچنین باید اهمیت بیشتری را به تجزیه و تحلیل بدهد. در متن این درخواست آمده است:

دو طرف زمان بیشتری برای تهیه مدارک و دادگاه هم برای بررسی بیشتر مدارک و تصمیم‌گیری درباره اقدامات بعدی، نیاز دارند.

این نبرد قانونی درحال انجام، به آوریل سال 2019 میلادی برمی‌گردد، زمانی که دادستان کل نیویورک ادعا کرد شرکت Bitfinex تلاش کرده تا با وام غیرقانونی از شرکت Tether، که خود مدیر آن است، 850 میلیون دلار از سرمایه از دست رفته مشتریان خود را جبران کند. همچنین ادعا شده که این شرکت اقدام به ارائه غیرقانونی اوراق کرده ‌است.

تحقیقات دادگاه عالی نیویورک قبلا نشان داده بود که بیش‌از 74 درصد از استیبل‌کوین تتر، از طریق ذخایر نقدی واقعی پشتیبانی نمی‌شوند. این امر تاکنون برای 24 میلیارد دلار تتر اتفاق افتاده که همچنان در بیشتر حجم معاملات روزانه بازار رمزارزها نقش دارند.

مدیر ارشد فناوری Bitfinex، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، اخیرا در حساب توییتر خود یادآوری کرد که:

Tether در سیستم جرایم مالی ثبت و تنظیم شده و هرگونه حرفی درباره عدم امنیت Tether فقط نشان‌دهنده اشاعه ترس و عدم اطمینان (FUD) است. از خود بپرسید چه کسی از این اطلاعات غلط سود می‌برد.

استوارت هوگنر (Stuart Hoegner)، مشاور عمومی Bitfinex به کوین‌تلگراف گفت:

هر توکن تتر (USDt) به طور کامل توسط ذخایر ما پشتیبانی می‌شود، که شامل ارزهای سنتی و معادل نقدی آن است و ممکن است سایر دارایی‌ها و مطالبات دریافتی از وام‌های Tether به اشخاص ثالث را نیز شامل شود.

با توجه به تاثیر‌‌پذیری بیت‌کوین از تتر و استفاده روزمره آن توسط معامله‌گران رمزارزها، بسیاری از اینکه اتفاقات iFinex بر ارزش بیت‌کوین و دیگر ارمزارزها تاثیر منفی بگذارد، هراس دارند.

منبع: کریپتولند

229289