با حضور استاندار کردستان برگزار شد؛

افتتاح ساختمان فرمانداری سقز/بازدید استاندار کردستان از فرودگاه سقز

ساختمان جدید فرمانداری ویژه سقز با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مدیران استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، کامیل کریمیان؛ فرماندار ویژه سقز امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: عملیات احداث این ساختمان از ۱۱ سال قبل شروع و تا پارسال متوقف شده بود که با همت و پیگیری‌های استاندار کردستان پارسال اعتبار ساخت آن تامین شد.

فرماندار ویژه سقز اضافه کرد: ساختمان جدید فرمانداری ویژه سقز در سه هزار و ۳۰۰ متر زیربنا و در سه طبقه ساخته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه فرمانداری سقز به فرمانداری ویژه و معاونت استانداری کردستان ارتقا یافت و بیشتر ادارات این شهرستان به معاونت اداره کل ارتقا پیدا کردند، وجود ساختمان جدید ضروری بود.


بیشتر بخوانید؛

خیر سقزی 19 زندانی را آزاد کرد

تعطیلی طلافروشی های متخلف در سقز / عرضه طلا با عیار پایین در بازار سقز


براساس این گزارش، استاندار کردستان روز یکشنبه همراه با مدیران کل راه و شهرسازی، محیط زیست و معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کردستان به شهرستان سقز سفر و از فرودگاه و پروژه ذوب آهن این شهرستان بازدید کرد.

بازدید از پروژه ذوب‌آهن، بازدید از طرح احداث فرودگاه سقز، بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب، افتتاح ساختمان فرمانداری، کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن و بازدید از سد چراغ ویس، برنامه‌های سفر یک روزه بهمن مرادنیا به سقز است.

شفیعی ـ استان کردستان

227120