رئیس اداره بهزیستی سقز خبر داد:

نوزاد ناشناس درب بهزیستی سقز رها شده بود/ انتقال نوزاد به شیرخوارگاهی خارج از شهرستان

رئیس اداره بهزیستی سقز گفت: شنبه هفته جاری، یکی از همکاران ما در اداره بهزیستی متوجه نوزادی پیچیده شده در پتو در جلوی یکی از واحدهای این سازمان می شود که رها شده بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد جویا؛ رئیس اداره بهزیستی سقز امروز در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: شنبه هفته جاری، یکی از همکاران ما در اداره بهزیستی متوجه نوزادی پیچیده شده در پتو در جلوی یکی از واحدهای این سازمان می شود که رها شده بود.

رئیس اداره بهزیستی سقز گفت: بدین منظور برای تکمیل پرونده این نوزاد صورتجلسه لازم تهیه گردید و با نهادهای مربوطه مکاتبات لازم انجام گردید.

جویا با اشاره به اینکه این کودک 2 ماه و نیم بیشتر سن ندارد، اظهار داشت: با کمک و تعامل دادستانی شهرستان سقز، نوزاد رها شده برای انجام آزمایشات لازم تحویل مراکز درمانی شده است.


بیشتر بخوانید؛

پاسخ رئیس دانشگاه علوم پزشکی به ابهامات در مورد نوزاد آبدانانی

ماجرای نوزاد آبدانانی که در غسالخانه زنده شد چه بود؟


رئیس اداره بهزیستی سقز گفت: از سوی دیگر این شهرستان مرکزی برای نگهداری کودکان زیر 6 سال ندارد بدین منظور این نوزاد به شیرخوارگاهی خارج از سقز برای نگهداری منتقل شده است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد: متاسفانه تاکنون تمام تلاش های ما و سایر ارگان ها برای شناسایی پدر و مادر نوزاد مذکور بی ثمر بوده است و در صورتی که هویت آنها برای ما محرز شود طبق قانون علیه آنها اعلام جرم می گردد.

عباسعلی ـ استان کردستان

227384

مطالب مرتبط