جن‌های کافر، عامل نوسانات منفی بازار بورس!

جادوگری 71 ساله با ریشی بلند و سفید و صورتی لاغر و استخوانی، در یکی از کوچه‌های بافت تاریخی شیراز نیروهای فراطبیعی را برای کمک به بازار بورس در ایران به استخدام درآورده است. در آن محله با نام مستعار «بابا مراد» معروف است. ابروهایش را تراشیده است، عبای سفیدی بر تن کرده و انگشتانش در زیر حلقه‌های انگشتر پنهان شده است. روی به دعای آیت‌الکرسی آویخته شده به دیوار مقابلش می‌نشیند و با صدایی وهم‌آور وردی را زیر لب زمزمه می‌کند. او جن‌هایی را به میان مردم می‌آورد که تنها خودش می‌تواند ببیند.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، در فرهنگ عامه ایران، جن‌گیرها همواره حضور داشته‌اند. در گذشته برخی از مردم، به ویژه زنان بر این باور بودند که نیروی ماورایی آن‌ها می‌تواند تأثیراتی مثبت یا منفی بر زندگی‌شان داشته باشند؛ به همین سبب با درخواست از جن‌گیرها و رمالان تلاش داشتند عشق نافرجام خود را پیگیر باشند، برخی نیز برای پیش‌بینی آینده به سراغ جن‌گیرها می‌رفتند.

من هم برای اینکه از سَر و سِر کار بابامراد باخبر شوم، ایده‌ای به ذهنم رسید و خودم را به عنوان شخصی معرفی کردم که در انتظار عشق گم‌شده‌ام هستم. وقتی به بابامراد گفتم به کمک جن‌ها نیاز دارم، گفت: مدت‌هاست که نیروی جن‌ها را برای چیزهای معمولی به خرج نمی‌دهد.

«بازار بورس و سهام امروز ایران، مهمترین میدان نبرد جن‌های کافر و مسلمان شده است. من به نیروهای خیر غیبی فرمان می‌دهم تا تمام نیروی خود را به کار بگیرند و بر تصمیمات مسؤولان نظام تأثیر بگذارند تا مشتری‌هایم راضی باشند.»

او به گفته خودش بازنشسته آموزش و پرورش است. خودش می‌گوید از وقتی موفق شد کار قبلی‌اش را فراموش کند، تمام دستاوردهای معنوی‌ خود را جمع کرده تا به مردم خدمت کند.


بیشتر بخوانید؛

حمام زنانه، خانه جن‌های بی‌پناه


مشتری‌های بابامراد تا چند سال پیش بیشتر دختران دم‌بختی بودند که تنها یا به همراه مادرشان به نزد او می‌آمدند؛ این‌ روزها اما باورمندان به حضور اجنه تغییر موقعیت اجتماعی داده‌اند.

«قبلا، تا همین چند سال پیش نیروی پنهان جن‌ها را برای هر شخصی به کار می‌گرفتم. اما مدتی است که چند مشتری ثابت پیدا کرده‌ام. آن‌ها افراد ثروتمندی هستند که در بازار بورس سرمایه‌گزاری کرده‌اند و من فقط برای همین دو، سه نفر چند لشکر از جنیان را تجهیز کرده‌ام تا با دستکاری شاخص‌های بورس و تنظیم نوسانات قیمت‌ها در کشور، سودآوری را برایشان به ارمغان آورم.»

پیگیری خبرنگار پرسون از برخی از ساکنان محله برای صحت‌سنجی صحبت‌های بابامراد، گفته‌های او را مبنی بر داشتن چنین مشتری‌هایی تصدیق می‌کند.

گزارش از سعید دهقانی _استان فارس

227940