عراقچی:

مشورت‌های شهید فخری‌زاده در خصوص مسائل فنی برجام راهگشا بود

معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: در طول مذاکرات برجام از مشورت‌های نزدیک شهید فخری‌زاده بهره‌مند می‌شدیم و در خصوص مسائل فنی راهنمایی‌های ایشان بسیار راهگشا و کمک کننده بود.

به گزارش سایت خبری پرسون، سید عباس عراقچی ، معاون وزیر خارجه با بیان این که بنده در طول هشت سال گذشته خیلی نزدیک با شهید فخری زاده ارتباط و همکاری داشتم، گفت: در طول مذاکرات برجام از مشورت‌های نزدیک ایشان بهره‌مند می‌شدیم. در خصوص مسائل فنی راهنمایی‌های ایشان بسیار راهگشا و کمک کننده بود و در بعضی از موضوعات که نیاز به مشورت داشتیم به صورت مرتب با ایشان در تماس بودیم.

معاون سیاسی وزارت خارجه ادامه داد: شهید فخری زاده با یک محبت و عشق و علاقه‌ و انگیزه‌ بسیار زیادی که در راستای خدمت به منافع ملی کشور بود با ما همکاری می کردند و دیدگاه های بسیار ارزشمندی در اختیار ما قرار می‌دادند.

به گفته وی، علاوه بر اخلاق نیکو و چهره خندان، تواضع و آمادگی برای فداکاری در راستای 3 از ویژگی های بارز شخصیت شهید فخری زاده بود.


بیشتر بخوانید:

افشاگری جدید درباره عامل ترور شهید فخری زاده


عراقچی خاطرنشان کرد: مصاحبت و همکاری نزدیک با شهید فخری زاده در طول هشت سال گذشته به دلیل اخلاق حسنه و انگیزه‌ی بالای ایشان در امور، بسیار لذتبخش بود و فقدان ایشان خسران بسیار بزرگی برای ما بود.

227352