توقف پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هوای آلوده آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل ذوب‌آهن با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون،امروز (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفت و در روزی که عملکرد خوبی نداشت، به تساوی یک بر یک مقابل این تیم بسنده کرد.

پیش از آغاز این دیدار، یاد و خاطره سردار شهید «قاسم سلیمانی» طی مراسمی گرامی‌ داشته شد. قضاوت بازی را «بیژن حیدری» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «براتعلی مولوی» برعهده داشت.

پرسپولیس که برای بازگشت به جمع مدعیان باید در دیدارهای معوقه خود به برتری دست یابد، بازی را مطابق انتظار تهاجمی آغاز کرد تا میهمان مجبور به عقب‌نشینی شود. در ادامه برای دقایقی توپ در میانه میدان از سوی هر دو تیم از دست می‌رفت و خطاهای زیادی صورت گرفت.


بیشتر بخوانید؛

هیچ اتفاقی در لیگ برتر فوتبال کشور عجیب نیست!

آیا زمان استفاده از VAR در فوتبال ایران فرا نرسیده است؟


در دقیقه ۱۶ کرنر «احمد نوراللهی» با اشتباه بازیکنان حریف همراه شد تا «امید عالیشاه» گل نخست بازی را ثبت کند. ذوب‌آهن نیمه دوم را بهتر آغاز کرد تا راهی برای رسیدن به گل تساوی پیدا کند. در دقیقه ۵۲ این تیم فرصت مناسبی ایجاد کرد که «محمد سلطانی‌مهر» این فرصت را خراب کرد.

در دقیقه ۸۹ بازیکنان میهمان مزد بازی شجاعانه خود را گرفتند و پاس «مارکوویچ» به «میلاد جهانی» رسید تا او گل تساوی را به‌ثمر برساند. با این تساوی، پرسپولیس ۱۰ امتیازی شد و در رتبه نهم قرار گرفت و ذوب‌اهن به امتیاز ۶ رسید.

منبع: ایرنا

226785

مطالب مرتبط