در سفر به کرمان صورت گرفت؛

ادای احترام رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور بر مزار سردار سلیمانی

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، شاهپور محمدزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در ابتدای سفر به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید حسین پور جعفری و مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان ادای احترام کرد.

محمدزاده به مناسبت هفته و سالروز تشکیل‌ نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) و به منظور حضور در آیین بهره برداری از طرح فرهنگی، آموزشی کتاب خوانی با عنوان سردار دل‌ها (کتاب سرباز وطن)، شرکت در شورای پشتیبانی سواد آموزی و آموزش و پرورش استان و کلنگ زنی مجتمع ۲۴ کلاسه شهرک صنعتی به استان کرمان سفر کرده است.

شاپور محمد زاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نهضت سواد آموزی کشور صبح امروز هفتم دی ماه ۹۹ با استقبال مدیرکل، معاونان، مشاور اجرایی، روئسای ادارات حراست و اطلاع رسانی و روابط عمومی و جمعی از همکاران آموزش و پرورش استان کرمان وارد کرمان شد.

226056