به علت بی احتیاطی ساکنین منزل؛

2 واحد مسکونی در شهر سنندج طعمه حریق شدند

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آتش سوزی در 2 واحد مسکونی در این شهر خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سهیل وزیری؛ رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج امروز با تایید این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل سرما میزان حوادث آتش سوزی، گازگرفتگی و... به طور محسوسی در شهرها افزایش پیدا می کند.

وزیری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر هنوز برخی از خانواده ها در فصل زمستان برای گرم کردن منزل خود از کُرسی استفاده می کنند که این امر موجب وقوع آتش سوزی می گردد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بنابراین استفاده از هیلترهای برقی و افزایش حرارت المنت های آن باعث ایجاد آتش سوزی در کرسی ها می گردد که 2 مورد آن در خیابان عباس آباد و اردلان سنندج روی داده است.


بیشتر بخوانید؛

آتش سوزی وسیع در سقز/ وجود 100 تن چوب در شعله های آتش

2 سال زندان برای عامل آتش سوزی نیزارهای دریاچه «زریوار»


این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: متاسفانه ساکنین این منازل خانه را ترک می کنند در حالی که برق هیلتر را قطع نمی کنند که این امر زمینه ساز آتش سوزی می گردد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در پایان سخنان خود گفت: با وجود اینکه این آتش سوزی ها خسارت جانی به دنبال نداشته است، ولی خسارت های مالی بسیاری برای مالکان این 2 منزل به دنبال داشته است.

آیین مهر ـ استان کردستان

225650