معاون سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج:

یک کارتن‌خواب 2 دستگاه خودرو را به آتش کشاند

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: دو خودروی پراید و سمند در شهر سنندج توسط یکی از افراد کارتن‌خواب طمعه حریق شدند و در آتش سوختد.
تصویر یک کارتن‌خواب 2 دستگاه خودرو را به آتش کشاند

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته مردم در تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی، یک مورد حادثه آتش سوزی را به سازمان آتش‌نشانی شهر سنندج اطلاع دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با حضور نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص گردید که دو دستگاه خودرو در محوله تعمیرگاه شهرک صنعتی تعمیرکاران عباس‌آباد شهر سنندج در آتش می‌سوزند.

زندی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه با سرعت‌العمل نیروهای آتش‌نشانی سنندج سریعا آتش مهار شد و از گسترش آتش به مغازه‌ها و خودروهای دیگر جلوگیری به عمل آمد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: براساس شواهد عامل اصلی این آتش سوزی یکی از افراد کارتن‌خواب بوده است که برای روشنایی از شمع استفاده می‌کند و همین امر باعث ایجاد آتش‌سوزی در خودرو پراید و سپس سرایت آن به خودرو سمند پارک شده در کنار پراید می‌شود.

زندی در پایان سخنان خود افزود: خوشبختانه در این حادثه به جز خسارت مالی، هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

329721