معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

۹۴۱ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل در پویش الف-ب اجرا شده است

۹۴۱ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل در پویش الف-ب برای افتتاح پروژه های جدید آب و برق از نیمه دوم سال گذشته تا امسال هزینه شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، حسین قدیمی با بیان اینکه این پویش از نیمه دوم سال ۹۸ آغاز و در قالب ۳۳ هزار میلیارد تومان با ۲۲۷ طرح کشوری اجرا می‌شود افزود: در استان اردبیل نیز در نیمه دوم سال گذشته پروژه‌های صنعت برق با ۵۰ میلیارد تومان، پروژه‌های آب منطقه‌ای با ۳۸۲ میلیارد تومان و آب و فاضلاب با ۱۸ میلیارد تومان و در مجموع ۴۵۳ میلیارد تومان در قالب پویش الف - ب اجرا شده است.

قدیمی اضافه کرد: امسال نیز ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در قالب ۲۵۰ طرح در کشور برنامه ‌ریزی و در استان هم پروژه‌های شرکت برق با اعتبار ۴۵۷ میلیارد تومان در قالب این پویش اجرایی شده است.


بیشتر بخوانید؛

جزییاتی از آب و برق و گاز رایگان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: در قالب پویش الف - ب ایران که از نیمه دوم سال گذشته شروع شده، پروژه هایی با ۹۴۱ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل در حوزه آب و برق افتتاح شده است.

فرزاد قلندری افزود: وزارت نیرو با این طرح ابتکاری در راستای تامین دو نیاز زیرساختی آب و برق تلاش می کند.

وی بیان کرد: پروژه‌های خوبی در این راستا در این حوزه آغاز شده و در صورت تکمیل تا پایان دولت بهره برداری خواهد شد.

قلندری اجرای این پروژه‌ها را موجب دلگرمی برای مردم دانست و از تلاش مدیران، مهندسان و رسانه ها در ایجاد و انتقال دلگرمی به مردم قدردانی کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان در حوزه آب و خاک، این اقدامات را انقلابی در راستای توسعه دانست و گفت: این اقدامات با هدف خدمت رسانی به مردم با قوت از سوی دولت انجام می شود.

منبع: ایرنا

225475

مطالب مرتبط