رئیس بنیاد مستضعفان وارد کرمانشاه شد/ افتتاح پروژه بزرگ قوطی سازی زمزم

امروز رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای افتتاح پروژه بزرگ قوطی سازی زمزم وارد کرمانشاه شد..

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سحرگاه امروز(۲ دی) با استقبال استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استانی وارد کرمانشاه شد.

رییس بنیاد مستضعفان در سفر یکروزه به کرمانشاه در مراسم بهره‌برداری از پروژه بزرگ قوطی سازی کرمانشاه و جلسه اقتصاد مقاومتی شرکت و از زمین های مسکن محرومین نیز بازدید خواهد کرد.

پروژه «قوطی‌سازی زمزم» که کار ساخت و تکمیل آن از ابتدای دولت شروع شده بود امروز با حضور مقامات ملی و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

ارزش این کارخانه به قیمت امروز بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که با مشارکت و سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان انجام گرفته است.

تامین قوطی‌های آلومینیومی نوشیدنی‌های گازدار، یکی از نیاز‌های کشور بود که سالانه باعث خروج صد‌ها میلیون دلار ارز از کشور می‌شود؛ لذا بنیاد مستضعفان با انجام سرمایه گذاری کلانی در این بخش، کارخانه‌ای بزرگ را احداث کرد که از خروج ۵۰میلیون دلار ارز برای تامین قوطی نوشیدنی‌های گازدار جلوگیری می‌کند.

کارخانه قوطی سازی در کرمانشاه با سرمایه گذاری ۲هزار میلیارد تومانی احداث شده است که بزرگترین سرمایه گذاری حال حاضر در غرب کشور است.

با افتتاح این کارخانه، تولیدات آن باعث می‌شود تا یک گام به خودکفایی کشور در تولید این قوطی‌های آلومینیومی نزدیک‌تر شویم و ظرفیت تولید قوطی‌های ۳۳۰و۲۵۰ سی سی در کشور، به میزان ۵۰درصد افزایش می‌یابد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

225297