استاندار کرمانشاه:

امروز و فردا اصناف تا ساعت 18 حق فعالیت دارند

استاندار کرمانشاه با اشاره به محدودیت های کرونایی در راستای شب یلدا گفت: این منع تردد از امروز تا روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور اعمال می شود و فعالیت اصناف استان تا ساعت 18 خواهد بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز شنبه 29 آذر ماه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان با اشاره بر همزمانی روز پرستار و شب یلدا گفت: با توجه به اینکه امسال حدود ده ماه است شاهد از خود گذشتگی و ایثار این قشر هستیم این همزمانی این پیام را دارد که برای قدردانی از زحمات این قشر فداکار از برپایی مراسم دورهمی شب چله خودداری کنیم.

بازوند گفت: بعد از اعمال محدودیت‌ها و اجرای طرح هایی مانند طرح "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" با انسجام و همکاری توانستیم سیر کرونا را در استان کاهش دهیم.

استاندار کرمانشاه کاهش سیر نزولی کرونا را نتیجه همکاری بسیار خوب مردم و همچنین نیروی انتظامی، سپاه، اصناف و مغازه دارانی که علاوه بر مشکلات اقتصادی این محدودیت ها را رعایت کرده اند دانست.

بازوند با اشاره بر بسته صد هزار تومانی حمایتی دولت که قرار است به مدت حدود چهار ماه به خانوارها پرداخت شود عنوان کرد: خانواده هایی که از ثبت نام در این طرح جا مانده اند با پیگیری های فرمانداری ها به طرح اضافه می‌شوند.


بیشتر بخوانید؛

داوطلبان دریافت واکسن کرونای ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

اختصاص ۱.۸میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال جوانان


استاندار کرمانشاه با اشاره بر محدودیت های کرونایی در راستای شب یلدا گفت: این منع تردد از امروز تا روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور اعمال می شود و فعالیت اصناف استان تا ساعت 18 خواهد بود.

مقام ارشد استان در ادامه با اشاره بر ضرری که مجموعه های ورزشی بخش خصوصی طی شیوع کرونا متحمل شدند افزود: در همین جهت تسهیلات 80 تا 960 میلیون تومانی به تعداد نیروهای این مجموعه ها برای آنها در نظر گرفته شده است.

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه سود این تسهیلات 12 درصد بوده و تنفس آن هم تا خرداد سال آینده است افزود: از اداره کل ورزش و جوانان خواسته ایم لیست افراد متقاضی این تسهیلات را اعلام کند.

بازوند در خصوص مشکلات تالارداران کرمانشاه گفت: در برخی استانها این مجموعه ها فعالیت دارند، بنابراین این موضوع باید در کمیته ستاد مدیریت کرونای استان و با حضور نماینده تالارداران برای نحوه فعالیت این مجموعه ها تصمیم گیری شود و این تصمیمات باید مورد تایید ستاد مدیریت کرونای استان باشد.

بازوند عنوان کرد: در تمام شهرهای قرمز، نارنجی و زرد مدارس تا 15 روز دیگر تعطیل است و بعد از این مدت در ستاد ملی کرونا در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

224889

مطالب مرتبط