معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

دستگاه ها مبارزه با قاچاق سازمان یافته را اولویت قرار دهند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در خصوص اهمیت جلوگیری از قاچاق دام و چوب در استان تاکید کرد: لازم است دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی اولویت خود را مقابله با قاچاق سازمان یافته و باندی قرار دهند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون استاندار روز یکشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد گفت: مبارزه با قاچاق سازمان یافته در اولویت است و نهادهای امنیتی اطلاعاتی و انتظامی رصدها و تحقیقات خود را بیشتر به این سمت و سو ببرند.

خوش اقبال بر اساس گزارشات رسیده از فرمانداران اظهار داشت: بزودی از مرزهای سومار و پرویز خان برای برطرف شدن دغدغه های فرمانداران در شهرستانها بازدیدهایی انجام خواهد گرفت.

معاون استاندار کرمانشاه موضوع قاچاق چوب رانگران کننده دانست و گفت: طبیعت استان کرمانشاه دارای جنگل های بلوط بسیاری است که باید توجه بیشتری حتما به کنترل و قاچاق چوب داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی هایی که در قاچاق دام و احشام نیز مطرح است باید پلاک کوبی دام و ساماندهی عشایر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید؛

سه سرستون تاریخی در کرمانشاه کشف شد +عکس


خوش اقبال خاطر نشان کرد: افزایش پدیده قاچاق با افزایش بیکاری و ناامیدی تولیدکننده ها مساوی است و باید کاری کرد که ذائقه مصرف کننده به سمت تولیدات داخلی تمایل پیدا کند.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره بر انعکاس اخبار منفی متعدد طی ماه گذشته گفت: توقع نداریم که در بحث قاچاق کالا هم این اخبار شنیده شود و به بزرگنمایی اخبار پرداخته شود.

خوش اقبال عنوان کرد: سرمایه گذاران برای جذب و فعالیت در استان نیازمند امنیت روانی هستند و از رسانه ها توقع داریم که در پرداخت به مشکلات بزرگنمایی نشود.

معاون استاندار کرمانشاه با توجه به پایین بودن ریسک قاچاق در کشور گفت: نشان دهنده ی ضرورت بازبینی قوانین و عوامل بازدارنده در مسیر قاچاق است و با توجه به تحریم ها و نامناسب بودن شرایط اقتصادی باید نسبت به این مهم حساسیت داشت و برخورد با قاچاق دیده شود.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

225056