نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

همکاری و مشارکت رمز موفقیت خواهد بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری سایر دستگاه های اجرایی همیشه کار ساز بوده است اگر بانکها با تولیدکنندگان همکاری لازم را دور از سلیقه گرایی داشته باشند مشکل واحدهای صنعتی حل خواهد شد.  

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، به لزوم همکاری بانک‌ها برای رفع مشکلات تولید کنندگان تاکید کرد و اظهارداشت: کارخانه‌های تولیدی که از فعالیت باز مانده بودند باید مجدد شروع به کار کرده، فعال شوند و مشکلات آنها باید برطرف شود.

وی افزود: در بازدیدی که از سه کارخانه شیر زمانکار، شیر فروزان و کارخانه ماکارونی اسبیکو داشتم هر سه کارخانه با وجود قدمت چند ساله و سابقه طولانی در عرصه تولید و با این که برندی در سطح استان‌اند اما متاسفانه مشکلات و مسائلی سبب کند شدن روند تولید در این کارخانه‌ها شده که حتما باید برطرف شود.


بیشتر بخوانید؛

تعطیلی کارخانه‌های لرستان سوهان روح مردم استان شده است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: عمده مشکلات اکثر کارخانه‌های سطح شهرستان بروجرد و این سه تولید کننده محصولات غذایی درگیر شدن با وام‌های سنگینی است که از طرف بانک‌ها با آن مواجه هستند و فشار بانک‌ها به این واحدهای تولیدی سبب شده نتوانند غرامت خود را پرداخت کنند.همکاری سایر دستگاه های اجرایی همیشه کار ساز بوده اگر بانکها با تولیدکنندگان همکاری لازم راا دو از سلیقه گرایی داشته باشند مشکل واحدهای صنعتی حل خواهد شد. همکاری و مشارکت رمز موفقیت خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر این کارخانه‌ها نتوانند از پس وام‌های سنگین بانکی برآیند این کارخانه‌های تولیدی در تملک بانک‌ها در خواهند آمد و این ضرر و زیان به صنعت تولید در شهرستان و همچنین مردم بروجرد وارد می‌شود.
مقصودی تاکید کرد: با اعمال و همکاری با بانک‌ها و تولید کنندگان می‌شود مشکل را تا حدودی رفع کرد البته نیاز به سایر دستگاه‌ها هم هست تا اتفاق بدی نیفتد و ما بتوانیم دوباره به این بخش از تولید رونق دهیم.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

223037