رقص کرونا در عروسی‌ها/ بی توجهی مردم عامل زنگ هشدار در بهارستان+فیلم

کرونا هر روز تعدادی از هموطنان ما را کِشان کِشان به بیمارستان‌ها می‌کشاند و مشکل اینجاست که بسیاری از مردم موارد بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند اما عده‌ای با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عروسی به افزایش مبتلایان و قرمز ماندن وضعیت دامن می‌زنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، عشق را نمی‌توان منتظر گذاشت اما شیوع یکباره کرونا تمام برنامه‌ها را برهم زد و عشق را پست درها قرنطینه کرد. با این همه برخی از زوج‌های جوان شیوه‌های جدید خود را با وضعیت فعلی منطبق کرده و خلاقیت هایی برای برپا کردن عروسی خود پیدا کردند. البته برخی دیگر هم بودند که مراسم خود را به شیوه قبل از کرونا برگزار کردند و کار دست خود و اطرافیانشان دادند.


بیشتر بخوانید؛

عقد و عروسی دوران کرونا در ایران


این فیلم شوخی فتوشاپی یا ساختگی نیست، این ویدیو متعلق به یکی از محله های شهرگلستان است که شب گذشته دقیقا در اوج ‌فعالیت مجاهدان خط مقدم سلامت در بیمارستان ها، عده ای در حال بزن و بکوب هستند.

چقدر بگویم که کرونا با کسی تعارف نداره... ما که بخیل شادی و عروسی مردم نیستیم، ما خودمان هم از همین مردم هستیم، واقعا چرا هنوز برخی درک درستی از وضعیت موجود ندارند؟

از مردم شهرستان درخواست داریم که از شرکت در مراسم پر تجمع خودداری کنند و یا حتی الامکان اصول بهداشتی عنوان شده و فاصله اجتماعی یک و نیم متری را با افراد رعایت کنند تا شاهد رقص و پایکوبی کرونا این میهمان ناخوانده در مراسم عروسی و اماکن پرتجمع نباشیم.

محمد مهدیزاده_ استان تهران

224712