داوری امیر دژاکام، علیرضا استادی و حمید ابراهیمی در جشنواره تئاتر مقاومت

امیر دژاکام، علیرضا استادی و حمید ابراهیمی به‌عنوان داوران بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت منصوب و معرفی شدند.

به گزارش پرسون، امیر دژاکام، علیرضا استادی و حمید ابراهیمی به‌عنوان داوران بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت منصوب و معرفی شدند.

امیر دژاکام؛ نویسنده، بازیگر و کارگردان، دارای مدرک لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا (1369)، فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس (1373) و دارای مدرک دکترا (درجه یک هنری) در سال 1394 است. بازی در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله «ترانه مادری»، «آخرین دعوت»، «سال‌های مشروطه» و «تبریز در مه» از سوابق وی در عرصه سریال‌های تلویزیونی است.

حمید ابراهیمی؛ کارگردان، نویسنده و بازیگر است که بازی در چندین مجموعه تلویزیونی و سینمایی و همچنین داوری چند جشنواره مهم استانی و منطقه‌ای تئاتری همچون تئاتر ماه، تئاتر بسیج، مقاومت و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از جمله فعالیت‌های او به شمار می‌آید.

علیرضا استادی؛ بازیگر، کارگردان و نویسنده که دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از ۲۸ آذرماه در محوطه باز تالار وحدت بدون حضور تماشاگران و تنها با حضور داوران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار جشنواره به‌صورت آنلاین از طریق سایت تیوال اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید؛

معرفی مدیر بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی تئاتر فجر

«خیلی دور نیست» با بازی علیرضا استادی کلید خورد

ایوب آقاخانی در جمع داوران یک رویداد ملی


*نامزدهای بخش نمایش‌نامه‌نویسی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

نامزدهای بخش نمایش‌نامه‌نویسی این جشنواره معرفی شدند. دکتر نصرالله قادری، نادر برهانی‌مرند و حمیدرضا نعیمی داوری بخش نمایش‌نامه‌نویسی و ایوب آقاخانی نیز مدیریت این بخش از جشنواره را برعهده داشتند.

اسامی نامزدهای این بخش به شرح زیر است:

1- مرد شده: آسو بهاری

2- از پشت شانه‌هایش: مهدی نصیری

3- کاش جای این همه استخوان لب‌هایت برمی‌گشت: شهرام کرمی

4- بلشویک: امیرقاسم ستوده قهفرخی

5- دریایی ناخواهر: رضا گشتاسب

6- یزله: محسن رحمانی

7- بابا آدم: لیلی عاج

8- شهریور آخرین ماه این تقویم است: محمدرضا آریانفر

9- پرونده‌های کوچک گم‌گم: گووان مهر اسماعیل‌پور

10- راه پیموده‌شده: غلامحسین دولت‌آبادی

11- میشو سوزوکی: علی‌اصغر گروسی

12- برگرد رفیق: روزبه حسینی

13- سروها: علی میرزاعمادی

14- اینجا تهران، صدای ما را...: کهبد تاراج

15- :P.W محسن عظیمی

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، از ۲۵ آذر در حال برگزاری است و تا دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

224608

مطالب مرتبط