مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد:

مرگ زن میانسال کبودراهنگی بر اثر تصادف با کامیون

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان از تصادف و فوت یک زن میانسال کبودراهنگی بر اثر تصادف در جاده کبودرآهنگ به بیجار خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان؛ ارتین کمالی مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه روز گذشته یک دستگاه کامیون از پشت به یک موتور سیکلت در جاده کبودرآهنگ بیجار برخورد کرده است و سرنشین موتور سیکلت که زنی حدود ۶۰ ساله بود فوت کرد اظهار کرد: در هشت ماهه امسال ۲۸۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۸۷ نفر در تصادفات برون شهری، ۳۵ نفر در سوانح درون شهری و ۳۰ نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.


بیشتر بخوانید؛

جان باختن ۲۱ نفر بر اثر سقوط در همدان



کمالی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی میانسال در مسیر شهر لالجین به بهار با خودروی پراید واژگون و جان خود را از دست می دهد، افزود: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش ۳۴ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب ۲۳ و ۳۴ درصد کاهش تلفات را در هشت ماهه امسال داشته اند، ادامه داد: در سایر محورها با افزایش چشمگیر ۲۲ درصدی تلفات روبرو هستیم.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری ۶۴ زن و ۲۲۰ مرد و در مدت مشابه سال قبل ۸۹ زن و ۲۸۲ مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند که آمارها کاهش ۲۳ درصدی فوتی ها را نشان می دهد.

کمالی در پایان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در هشت ماهه امسال ۴۲۹۳ مجروح به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده اند.

224603

مطالب مرتبط