مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد

افزایش حوادث کار در هفت ماهه امسال

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان از افزایش حوادث کار در ۷ ماهه امسال خبر داد و گفت: ۲۴ مرد در هفت ماهه امسال بر اثر حوادث کاری جان باختند.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ ارتین کمالی مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه حوادث کار بار دیگر در همدان قربانی گرفت اظهار کرد:: بی احتیاطی یک کارگر در کارگاه صنعتی منجر به مرگ وی شد.

وی افزود: یک کارگر در کارگاهی صنعتی مشغول به کار بوده است که به علت بی احتیاطی و سقوط آهن جان خود را از دست می دهد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه با رعایت نکات ایمنی می‌توان حوادث کار را تا حد قابل توجهی کاهش داد گفت: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

کمالی سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و افزود: 24 مرد بر اثر حوادث کار در 7 ماهه امسال جان باختند.

وی خاطر نشان کرد: 7 ماهه سال گذشته 21 مرد و در ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۵ تن بر اثر سوانح ناشی از کار جان خود را از دست دادند که آمار (در 7 ماهه امسال) افزایشی بوده است.

کمالی اضافه کرد: همچنین یک زن و 261 مرد در استان همدان به علت حوادث کار 7 ماهه امسال مجروح و مصدوم شدند که این آمار در زمان مشابه سال گذشته 8 زن و 297 مرد بوده است.

210124

مطالب مرتبط