مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

۱۲۲ هزار ماسک در استان توزیع شده است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در ۱۲۲ هزار ماسک در استان همدان توزیع شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ حجت الاسلام زین العابدینی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته وقف اظهار داشت: امسال ۱۶ هزار ماسک برای بیمارستان‌ها و ۱۰۶ هزار ماسک برای مردم نیازمند و محله‌های حاشیه نشین استان از محل موقوفات تهیه و توزیع کرده ایم.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ۱۲۲ هزار ماسک را در استان توزیع کردیم و علاوه بر آن تاکنون ۸۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده به بیمارستان‌ها و ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر مواد ضد عفونی را در محله‌های نیازمند توزیع کرده ایم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: ۸ هزار دستکش و ۸۰۰ گان هم از محل موقوفات به بیمارستان ها‌ی استان اهدا شده است.

زین العابدینی گفت: این اهدای ماسک و مواد ضد عفونی زیر نظر ستاد پیشگیری از کرونا و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم هم در این مدت بین مردم و بیمارستان‌ها توزیع شده است.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: ۱۲ هزار و ۳۸۰ بسته کمک مومنانه را با میانگین هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند هم توزیع شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: نشست‌های تخصصی وقف، غبار روبی بقاع متبرکه، دیدار با بیماران و تکریم مدافعان سلامت و توزیع بسته‌های غذایی از برنامه های دهه وقف در استان است

این مقام مسئول اظهار داشت: در طرح مهر تحصیلی هم بالغ بر۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار با هزینه هر بسته ۱۴۰ هزار تومان تهیه وبین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
گفتنی است از ۲۴ مهرتا تا ۳ آبان به عنوان هفته وقف نام گذاری شده است .

208095

مطالب مرتبط