استاندار کردستان مطرح کرد:

حل مشکل کولبری در کشور دور از انتظار بود/ کردستان پتانسیل تبدیل شدن به قطب کشاورزی را دارد

استاندار کردستان گفت: کسی فکر نمی کرد که بشود موضوع کولبری را در کشور حل کرد اما امروز می بینیم که ستاد اجرایی فرمان امام طرح های اشتغالزایی خوبی برای این کار دارد و در آینده اتفاقات خوبی شامل حال کولبران می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در آیین بهره‌برداری از 3 هزار طرح اشتغال کولبران که به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام کرد، اظهار داشت: با حمایت‌های بیشتر می‌توان نامی که شایسته مردم نجیب استان کردستان به عنوان «کولبر» نیست را رفع کرد و ظرفیت های اشتغالزایی خوبی که به توسعه اقتصاد مملکت هم کمک می کند، ایجاد کرد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کسی فکر نمی کرد که بشود موضوع کولبری را در کشور حل کرد اما امروز می بینیم که ستاد اجرایی فرمان امام طرح های اشتغالزایی خوبی برای این کار دارد و در آینده اتفاقات خوبی شامل حال کولبران می شود.

مرادنیا در ادامه تصریح کرد: مسئله کولبری به یکی از مشکلات استان های مرزی کشور تبدیل شده بود و از سوی دیگر از دغدغه های مسئولان بود.

استاندار کردستان ادامه داد: اما رفع مشکل کولبران توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کار بسیار بزرگی بود که کمتر کسی به عملی شدن این طرح امید داشت.

مدیر ارشد استان کردستان خاطرنشان کرد: از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درخواست داریم که به عرصه های کشاورزی استان کردستان نیز ورود پیدا کند، زیرا بسترهای تبدیل شدن این خطه به قطب کشاورزی کشور دور از انتظار نیست و از سوی دیگر این امر می تواند زمینه ایجاد مشاغل پایدار در کردستان شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

230034