بغض خطیبی و آلومینیوم اراک بالاخره ترکید

آلومینیوم اراک موفق شد با ارائه نمایشی خیره کننده با چهار گل ماشین سازی تبریز را شکست دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، شاگردان «رسول خطیبی» در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی این شهر برگزار شد، میزبان شاگردان «وحید بیاتلو» بودند و رقیب خود را در یک بازی رو به جلو با نتیجه قابل توجه ۴ بر یک شکست دادند.

«حامد پاکدل» نخستین گل تیمش را در دقیقه ۲۳ درون دروازه ماشین سازی جای داد و ضمن اینکه عنوان اولین گلزن آلومینیوم دراین رقابت ها را به خود اختصاص داد، تاریخ ساز نیز شد.

اشتهای سیری ناپذیر پاکدل باعث شد تا این بازیکن در دقیقه ۵۳ یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کند.

«سعید باقرپسند» سومین گل تیمش را در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند تا او نیز در این پیروزی درخشان سهمی داشته باشد.

البته باقرپسند یک بار دیگر و دردقیقه ۷۳ نیز برای آلومینیوم گلزنی کرد تا او هم همانند پاکدل با ۲ گل به کار خود دراین دیدار پایان دهد.

این در حالی بود که «فرزاد محمدی» در دقیقه ۸۵ تنها گل ماشین سازی را به ثمر رساند و با این گل تنها اختلاف گلزنی را کاهش داد.

آلومینیوم اراک که تا پیش ازاین با ۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار داشت ۵ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده سیزدهم جدول این مسابقات نقل مکان کرد.

ماشین سازی نیز با کسب این نتیجه ضعیف و یک امتیاز اندوخته خود از چهار دیدار گذشته به قعر جدول رده بندی این لیگ سقوط کرد.

آب وهوای سرد و برفی اراک بر روی زمین نامناسب ورزشگاه امام خمینی(ره) این شهر نیز تاثیر گذاشته و آن را بسیار ناهموارتر از قبل کرده بود.

دقایق ابتدایی نیمه نخست بازی متعادلی را از سوی بازیکنان هر ۲ تیم مشاهده کردیم تا اینکه در دقیقه ۲۲ پاکدل با ضربه سر چکشی دروازه ماشین سازی را گشود و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه دقایق این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و بازیکنان برای آماده سازی برای شروع نیمه دوم به رختکن رفتند.


بیشتر بخوانید؛

حواشی جالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال به بیمارستان منتقل شد


نیمه دوم با حملات بازیکنان آلومینیوم آغاز شد و در دقیقه ۵۳ پاکدل پاس ارسال شده به پشت مدافعان میانی آلومینیوم را با ضربه دقیق بغل پا به گل دیگری تبدیل کرد.

این روند ادامه داشت و دردقیقه ۵۶ باقر پسند دیگر مهاجم آلومینیوم با ضربه سر دقیق و دیدنی نام خود را دربین گلزنان این دیدار به ثبت رساند.

سردرگمی بازیکنان ماشین سازی که این نتیجه را باور نداشتند یک بار دیگر برای این تیم گران تمام شد و باقر پسند در دقیقه ۷۳ گل دوم خود را درون دروازه شان جای داد.

در دقیقه ۸۵ بازیکنان ماشین سازی که به دنبال جبران این نتیجه بودند، به گل رسیدن. این گل را محمدی با شوت سنگین و زیبای خود که از پشت محوطه جریمه آلومینیوم اراک زده شد، به ثمر رساند.

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. «عباس راکی» قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

ترکیب آلومینیوم اراک:

رامتین سلیمان زاده، سید مهدی حسینی، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، سعید باقر پسند، محمد علی نژاد، شاهین توکلی، پوریا آریا کیا، محسن ربیع خواه، حسین پورحمیدی و اسماعیل شریفات.

ترکیب ماشین سازی تبریز:

محمد امین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، امین باصفا، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، ابوالفضل رزاق پور، اصغرنصیری، میلاد خدایی اصل و سید محمد حسینی.

منبع: ایرنا

223321