اکبرپور:

بعد از شکست مقابل پرسپولیس برای ما حاشیه درست کردند

سرمربی ماشین سازی گفت: شرایط ما در هفته گذشته خوب نبود اما سعی کردیم تیم را جمع‌وجور کنیم.
تصویر بعد از شکست مقابل پرسپولیس برای ما حاشیه درست کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر، ماشین سازی در تبریز میزبان پیکان خواهد بود. علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت که آنها برای دیدار فردا بازیکن مصدومی ندارند.

اکبرپور درخصوص دیدار با پیکان گفت: ما در هفته گذشته و بعد از بازی با پرسپولیس، شرایط خوبی نداشتیم. سعی کردیم تیم را جمع و جور کنیم چون حاشیه هایی برای تیم و بازیکنان درست شده بود که طبیعتا از نظر روحی تیم را به هم زده بود. خدا رل شکر با درایت مدیریت باشگاه و کادرفنی فعلا این شرایط را جمع و جور کرده ایم.

سرمربی ماشین سازی گفت: می دانیم که پیکان از نظر فنی تیم خوبی است. یکی از تیم هایی است که در لیگ برتر اکثر جلوی تمام تیم های بزرگ نتیجه گرفته است. آنها با استفاده از اوت دستی های بلند تمام تیم ها را به چالش می کشد. ما آنها را آنالیز کرده ایم. امیدوارم توانایی بچه هایمان و روحیه شان بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری شده باشد تا جلوی پیکان با تمام وجود بازی کنیم و یک نتیجه در خورد شأن ماشین سازی بگیریم و از حیثیتمان دفاع کنیم.

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی فردا گفت: منصور باقری که در بازی قبل اخراج شد، محروم است. خدا را شکر که بازیکن مصدومی نداریم ولی شرایط تیممان به نحوی است که عناصر لازم را در اختیار نداریم. ان شالله بتوانیم بازی خوبی را از بچه ها ببینیم و نتیجه خوبی بگیریم

326271