مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

بهره مندی هنرمندان از خدمات صندوق اعتباری هنر/ تعداد بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر در کردستان به 1671 نفر رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: صندوق اعتباری هنر، خدمات بسیاری همانند بیمه، بیمه تکمیلی، تسهیلات بانکی و... را در اختیار هنرمندان و اعضای این صندوق قرار می دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، عبیدالله رستمی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته 72 نفر از هنرمندان، خبرنگاران و... استان کردستان توسط صندوق اعتباری هنری بیمه شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: با تعداد بیمه شده جدید، تعداد کل هنرمندان بیمه شده در استان کردستان به هزار و 671 نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید:

دفترچه بیمه سلامت برای بیماران کرونایی صادر می شود

خبرنگاران جریمه کرونایی می‌شوند؟


این مسئول فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: صندوق اعتباری هنر، خدمات بسیاری همانند بیمه، بیمه تکمیلی، تسهیلات بانکی و... را در اختیار هنرمندان و اعضای این صندوق قرار می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در ایام شیوع کرونا صندوق اعتباری هنر با طراحی و اجرای بسته‌های حمایتی از جمله بخشودگی حق بیمه اعضای صندوق در سه ماه بهار سال جاری، اختصاص ۱۵ میلیون ریال به ۷۳ هزار نفر عضو در سراسر کشور و اختصاص تسهیلات کم بهره به هنرمندان بخشی از ضرر و زیان‌های ناشی از شیوع کرونا را جبران کرد.

آیین مهر ـ استان کردستان

223100