رئیس پلیس راهور استان کردستان خبر داد:

لغو ممنوعیت تردد شبانه خودروها در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان از رفع ممنوعیت های شبانه خودروها در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ برزو مرادی، رئیس پلیس راهور استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف 100 خودروی دارای پلاک مخدوش در کردستان، اظهار داشت: اعمال محدودیت تردد خودروها در سطح استان کردستان که با سراسر کشور آغاز شده بود از این تاریخ لغو می شود.

رئیس پلیس راهور استان کردستان افزود: خوشبختانه در این مدت شاهد همکاری خوب رانندگان در اجرای کامل این محدودیت ها بودیم و این امر باعث کاهش بیماری کرونا در سطح استان کردستان گردید.

سرهنگ مرادی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با این وجود در طول مدت اعمال محدودیت های تردد شبانه خودروها و... برخی از رانندگان به علت رعایت نکردن این دستورالعمل ها، اعمال قانون شدند.


بیشتر بخوانید:

کاهش ۵.۳ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

طرح ممنوعیت ترددهای شبانه، لغو نخواهد شد


رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: با این وجود برخی از رانندگان برای جلوگیری از جریمه شدن توسط دوربین های سطح شهر اقدام به پوشاندن پلاک خودروی خود می کردند که این افراد شناسایی و جریمه شده اند و بعضی خودروهای آنان توقیف شده است.

این مقام انتظامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود این که منع تردد شبانه خودروها در استان لغو شده است بازهم از شهروندان درخواست داریم که برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ترددها در سطح شهر پرهیز کنند.

آیین مهر ـ استان کردستان

222993