مدیرکارخانه معدنی املاح مجتمع اراک خبر داد:

اهدای ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به دانشگاه علوم پزشکی استان

مدیرکارخانه معدنی املاح مجتمع اراک از اهدای تعداد ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به ارزش یک میلیارد ریال جهت کمک به بیماران کووید ۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت مشارکت در طرح "پویش مهربانی سلامت" خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، مسعود رضوانی فرد گفت : در همین راستا و با توجه به کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کووید ۱۹ در سطح بیمارستان های استان و حیاتی بودن آن، تصمیم گرفتیم جهت کمک به این بیماران اقدام به خرید کپسول اکسیژن نمائیم.
وی با دعوت از صنایع استان جهت پیوستن به این پویش، ابراز امیدواری کرد: این اقدام جهت بهبودی بیماران کووید ۱۹ کارساز باشد.
رضوانی فرد یادآور شد: شرکت معدنی املاح ایران (مجتمع اراک) در راستای مسئولیت های اجتماعی خود
این اقدام را صورت داد، ضمن اینکه از ابتدای شیوع این بیماری شرکت همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات زیادی از جمله ضدعفونی معابر روستاهای اطراف، توزیع الکل و ماسک در بین روستائیان و همچنین توزیع بسته های غذایی در میان محرومین و اشتغالزایی در قالب طرح "مردم کنار مردم" در دوران سخت کرونایی انجام داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز، گفت: با اهدای ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به نجات جان بیماران کمک می شود.

چون واقعا در بعضی از ساعات شبانه روز میزان اکسیژن سازهای ما پاسخگوی نیاز بیماران نیست.
سید محمد جمالیان با بیان اینکه کمک صنایع در این برهه زمانی برای ما بسیار حیاتی است، افزود: کمک هایی که از سوی صنایع به دانشگاه می شود مستقیما صرف سلامت مردم و به خصوص بیماران کووید ۱۹ می شود.

222942

مطالب مرتبط