طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل محقق شد:

معرفی جواد پروانه به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین

جواد پروانه به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، معرفی شد.
تصویر معرفی جواد پروانه به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین

به گزارش سایت خبری پرسون از استان اردبیل، ظهر یکشنبه مراسم تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید شهرستان نمین با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، معاون منابع انسانی دادگستری استان اردبیل و شورای تأمین شهرستان نمین برگزار شد.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تسلیت ایام دهه آخر صفر، کم رنگ شدن اخلاقیات و دور شدن از آموزه‌های دینی و تعالیم اسلامی را موجب افزایش ناهنجاری‌ها و مشکلات عنوان کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت نهادهای فرهنگی و رسانه ملی برای تقویت و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو با اشاره به منابع غنی طبیعی منطقه نمین، توریستی و گردشگری بودن این مناطق بر لزوم استفاده بیش از پیش از ظرفیت تمامی نهادها و دستگاه‌ها در مقابله و پیشگیری از هرگونه تخریب، تصرف و تعرض تاکید کرد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی نیز در حمایت از اقدامات قانونی این دستگاه‌ها تمام توان خود را به کار می‌گیرد و با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل قانون‌مداری، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، استفاده بیش از پیش از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، مقوله پیشگیری از وقوع جرم و دفاع از حقوق عامه را از دیگر اولویت‌های مهم دستگاه قضائی برشمرد که به صورت مدون و قاطعانه در راستای تحقق آن همه مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی استان جهادگونه تلاش می‌کنند.

در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش‌های عظیم اکبری دادستان سابق شهرستان نمین، جواد پروانه به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین معرفی شد.

منبع: مهر

363528