استاندار البرز:

راه اندازی ایستگاه متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت با اهتمام ویژه‌ای تکمیل شود

عزیزاله شهبازی با تاکید بر اتمام بیمارستان جدید هشتگرد، خواستار راه اندازی هرچه سریع‌تر ایستگاه‌های متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، عزیزاله شهبازی در نشست با رئیس و هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خاطرنشان کرد: زیر ساخت‌های این شهر باید سریعا ارتقا پیدا کنند و اعطای واحدهای مسکونی با عنوان مسکن محرومان در شهر جدید هشتگرد، طبق تفاهم‌نامه اقدام شود.

وی همچنین با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های خدمات دهی در قطار برقی کرج - هشتگرد برای کمک به رفاه حال مسافران، بیان کرد: ضرورت دارد راه اندازی ایستگاه‌های متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت با اهتمام ویژه‌ای تکمیل شود.

شهبازی با اشاره بر اینکه ساخت بیمارستان جدید توسط شرکت عمران شهر جدید، سریعاً اجرایی شود و برای تجهیز این مکان مهم آمادگی همراهی لازم را داریم، افزود: باید مشکلات بنای نیمه‌کاره بیمارستان قدیمی شهر جدید در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل شود.

استاندار البرز در پایان گفت: تسریع در تکمیل فضای آموزشی و فرهنگی شهر جدید، در اولویت قرار بگیرد و با توجه به اینکه البرز فضای مساعدی در راستای سرمایه‌گذاری دارد، باید سرمایه‌گذاران را برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق محروم، تشویق کنید.

222208