فرماندار کرمانشاه عنوان کرد:

ایجاد 278 فرصت شغلی در استان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: در سامانه رصد اشتغال در شهرستان کرمانشاه سهمی که امسال برای ایجاد اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافته ۲۷۸ فرصت شغلی است .

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، رنجبر فرماندار کرمانشاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اشتغالزایی، کارآفرینی و همچنین در حوزه تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی گفت: اقدامات موثر و خوبی صورت گرفته است؛ با پیگیری های و تلاش های انجام‌ شده توسط این دانشگاه تا کنون ۷۳۲ فرصت شغلی در حوزه سلامت در شهرستان کرمانشاه ثبت شده است.

رنجبر با عنوان اینکه این رقم معادل ۲۶۰ درصد سهمیه اشتغال دانشگاه می باشد افزود: بسیار قابل تقدیر است که این امر نشان دهنده ی این است که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با وجود شرایط سخت بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال تاکنون بسیارخوب عمل کرده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره یکی از اعضای فعال در شورای اشتغال شهر ستان کرمانشاه می باشد اظهار داشت: تعداد موارد ثبت اشتغال در سامانه رصد نشان دهنده تلاش هایی است که در این دانشگاه در عرصه کارآفرینی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید؛

کرمانشاه و دالاهو حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان شدند

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حائز رتبه اول در اطلاع رسانی مفدا شد


وی خاطرنشان کر: تاکنون توسعه و پیشرفت چشمگیری در زمینه ارائه خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی در عرصه بخش خصوصی صورت گرفته که این امر نتیجه حمایت های خوبی ست که از کارآفرینان بخش خصوصی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است.

رنجبر با اشاره بر پتانسیل های بسیار خوب شهرستان کرمانشاه برای تحقق سیاست های ایجاد اشتغال و حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت گفت: حرکت در این راستا جهت ارائه خدمات مطلوب تر و شایسته مردم استان کرمانشاه همواره از اهداف و سیاست های خوب دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

فرماندار کرمانشاه با عنوان اینکه بیمارستان حکیم از نمونه های بارز این امر است افزود: مردم درآینده ثمرات آن را خواهند دید، همچنین مرکز تصویر برداری مهر در پارکینگ شهرداری کرمانشاه با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیرات از جمله ده ها طرحی است که با حمایت های خوب و موثر دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت به مردم شریف استان ایجاد شده است.


آسیه کرمی _استان کرمانشاه

222124