رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رابطه با شهرداری پسرحاجی نباشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نباید نگاه‌ها به شهرداری نگاه "پسرحاجی" باشد و وقتی کاری پیش می‌آید پای شهرداری را زیر کرسی بکشانند و زمان عمل به شکل دیگری رفتار شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تامین تجهیزات لازم جهت ضدعفونی کردن مکان، کاهش حداکثری افراد حاضر در جلسات به خصوص در ملاقات های مردمی، رعایت دستورالعمل های دورکاری، مواردی که در این راستا مصوباتی که شورای اسلامی شهر داشته است از جمله کمک ۱۰ میلیارد تومانی، تخصیص یک و نیم میلیارد تومان با عنوان یار مهربان و کمک به خانواده های کم بضاعت و فعالیت های دیگری از جمله تبلیغات در خصوص فعالیت های شورای اسلامی شهر در پیگیری از کرونا بوده است.

نصر اصفهانی ادامه داد: جلسات مدیریت شهری به صفر رسیده است، دیروز یکم آذر ماه و روز اصفهان بود و با اینکه کار میدانی امکان اجرا نداشت اما تبلیغات شهری به خوبی انجام شد.

وی تاکید کرد: اصفهان که امروز در اختیار ما است و به آن می بالیم حاصل تلاش های انسان های ارجمندی است که طی قرن های گذشته کوشیدند و ما باید قدردان تلاش های آنها باشیم. امروز باید مرور کنیم خدمات شهرداری را در ۴۰ سال گذشته و ادوار مختلف مدیریت شهری که همه زحمت کشیدند تا این شهر امروز به دست ما رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: ما وظیفه داریم اگر از اصفهان تعریف می کنیم تعریف کسانی که در این شرایط اصفهان را به اینجا رساندند و برای اصفهان تلاش کردند را انجام دهیم و هرکسی در طول این سال ها برای اصفهان تلاش کرده است و همه در زمان مسئولیت و مأموریت تلاش کردند که اصفهان به بهترین شکل اداره شود و ما هم همین تلاش را داریم تا اصفهانی با ارزش افزوده بیشتر به آیندگان تحویل دهیم.

وی اظهار کرد: دو پژوهش و مطالعه در دست دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان است که دانشگاه صنعتی منشأ پیدایش ذرات معلق و دانشگاه اصفهان سیاهه انتشار آلاینده ها را در دست دارند که هزینه این پژوهش ها پرداخت شده و امیدواریم این دو دانشگاه هرچه سریعتر این پژوهش ها را تکمیل و به شهرداری ارائه کنند، نمی شود که رابطه با شهرداری پسرحاجی باشد و باید هرچه سریعتر نتایج این پژوهش ها به مدیریت شهری ارائه شود تا بتوانیم منطقی تصمیم بگیریم.

وی بیان داشت: چند سال است که دو دانشگاه بزرگ اصفهان مأمور انجام دو پژوهش درخصوص آلایندگی هوای اصفهان هستند و شهرداری نیز هزینه آن را به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی پژوهش منشأیابی ذرات معلق و دانشگاه اصفهان پژوهش سیاهه گازهای آلاینده را برعهده داشته‌اند اما تاکنون در تعهدی که داشتند تأخیر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیگیری هفته گذشته حاکی از آن است که بخشی از پژوهش دانشگاه اصفهان به نتیجه رسیده اما دانشگاه صنعتی همچنان در ارائه نتایج پژوهش تأخیر می‌کند؛ بنابراین شایسته است این دو دانشگاه نسبت به تعهدات خود عمل کرده و شهردار اصفهان نیز باید پیگیر کار پژوهشگران این دو دانشگاه باشد.

نصر اصفهانی ادامه داد: نباید نگاه‌ها به شهرداری نگاه "پسرحاجی" باشد و وقتی کاری پیش می‌آید پای شهرداری را زیر کرسی بکشانند و زمان عمل به شکل دیگری رفتار شود؛ هر ریال این پول‌ها متعلق به مردم است و مردم باید نتیجه و ثمر آن را ببینند بنابراین نیازمند نتیجه مطالعاتی که انجام شده هستیم تا بتوانیم براساس این مطالعات منطقی تصمیم گرفته و عالمانه قضایا را ارزیابی کنیم تا به نتیجه برسد.

عاطفه قلع ریز_استان اصفهان

221334

سازمان آگهی های پرسون